недеља, 13. новембар 2011.

Poznati vole da čuvaju životinje



Kućni ljubimci naših poznatih ličnosti su ravnopravni članovi njihovih domova, spavaju u njihovim krevetima, putuju po svetu sa svojim vlasnicima, imaju svoje profile na Internetu. Neki su u domaćinstva dospeli slučajno, neki su bili poklon, a neki su udomljeni.
Glumica Gorica Popović ima čau-čau psa po imenu Meda, njena koleginica Danijela Vranješ gaji mačku, pevačica Marija Šerifović psa Robija, dok pevač Željko Samardžić ima maltezera Žiku. Ljubimac Inspektora Blaže ima psa po imenu Aristotel, Goca Tržan je pre pet godina udomila mačka, a Seka Aleksić ima kuću punu ćivava. Muzičar Miki Perić ima dva psa, Helgu i Medu.
Marija Šerifović za kućnog ljubimca ima psa Robija.
 'Engleski buldog Robi je star skoro tri godine. Ja ga doživljavam kao člana svoje porodice i na sva putovanja ide sa mnom. Ime je dobio po pevaču Robiju Vilijamsu. Mnogo se linja, ali meni ne smeta, već mojim prijateljima. Mislim da ne postoji tvrdoglaviji pas na svetu, ali najpozitivnija osobina mu je što odmah prepozna meni drage ljude, dok mu je teško da prihvati druge', kaže Marija.
Poznati pevač Željko Samardžić ima psa Žiku, maltezera kojeg je dobio na poklon od Marine Živković.
'Žiku imam desetak godina. Predivan je i svi ga volimo u kući. Vodimo ga napolje, šetamo, jer kao i svaki pas voli da se izvodi. Voli da se mazi i pruža nam veliku ljubav, kao i mi njemu. Najviše mi se obraduje kada se vratim sa nekog putovanja. Ponekad, kada nisam tu, on spava na mojim papučama'.
Danijela Vranješ čuva mačku staru šesnaest godina.
 'Imam je od '94. godine. Ona nema ime, tepam joj i zovem je raznim nadimcima i svaki put se odaziva. Mislim da je to zbog moje boje glasa, da je navikla na mene. Ova maca se rodila na fakultetu, bila je nekako trinaesto prase, pa je meni bilo žao, te sam je uzela. Nikada nije išla napolje. Prošle godine je preživela tešku operaciju, a i pala je sa četvrtog sprata, te je i taj pad preživela. Sada uživa u mirnim penzionerskim danima. To je moja najlepša ljubavna priča. Do prošle godine sam imala koker-španijela, ali je umro od kancera'.
Inspektor Blaža već četiri godine ima bišona kojeg je nazvao Aristotel.
 'Zovem ga Aki, jer me ljudi u parku čudno gledaju kada viknem Aristoteleee! On je moj najbolji drug. Već četiri godine. Super se družimo, mada ja njemu zavidim, jer može da dohvati sam sebe. On je bio sa mnogo kučaka, ali je samo jednu voleo. Znate, naš dvojica smo počeli da ličimo, to potvrđuje ono da gazda i ljubimac vremenom liče. Naučio sam ga da pije pivo i zajedno gledamo utakmice. Nije mu važno ko vodi, ne navija ni za koga, ali laje na svaki gol', kaže Blaža.
Goca Tržan ima mačka Dragišu kojeg je usvojila 2005. godine.
'Moja prva beba je moj mačor Dragiša, pravi prezgodni i prelepi macan kog sam usvojila 2005. godine. Dala sam mu ime Dragiša, oduvek sam volela mačore s takvim imenima, pomalo starinskim i zaboravljenim! Kada sam u decembru 2005. išla u novogodišnju kupovinu, naneo me put na Trg Nikole Pašića gde je društvo za zaštitu životinja udomljavalo mace i kuce i ja sam usvojila malog tigrastog mačkića. On je pravi mačak, svojeglav, tvrdoglav, mazan, žderonja, moja ljubav! Sa mnom se najbolje slaže, noću mi spava na stomaku ili kod nogu, ali i moju ćerku obožava i spava s njom u krevetu od njenog rođenja', priča Goca.
Ko je gledao rijaliti 'Moja desna ruka' mogao je dobro da se upozna sa psićima Seke Aleksić, koji carski žive u njenoj kući.
 'Za sada imam tri ljubimca, a sasvim je moguće da će se uskoro u njihovom društvu naći joj jedan pas patuljaste rase, jer obožavam male kučiće. U mom domu oni imaju svoj kutak koji je specijalno opremljen za njih. Obožavam da provodim vreme s njima. Možda sam ih razmazila malo više nego što bi trebalo, pa je i meni i njima teško kada se razdvojimo duže od jednog dana. Takođe sam svojim psima otvorila profil na dogsteru', kaže Seka Aleksić.
Psa Medu Miki Perić je dobio od Graje i Mareta na poklon, dok je Helga pas njegovog brata.
'Oba psa, to je sve moje. Helga je mešanac, moj brat ju je doneo iz Brazila. Medo je retriver, pas kojeg sam dobio kada sam bio u studiju kod Graje i Mareta. Imam ga dve godine. On je kao mali čovek. Nimalo nije prgav, nema nijednu lošu osobinu, svuda ide sa mnom. Ima i pasoš, pa putuje svuda. On vam je kao diplomata. Još samo da mi kupi DVD televizor i to je to' kaže Miki

1 коментар:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши